Häng med!

En profilprodukt eller ett profilerat klädesplagg som används, syns, förmedlar rätt känsla och når den målgrupp som företaget har med marknadsföringen är en utgångspunkt för en lyckad profilering. Utifrån dessa kriterier är en utvald profilprodukt med tydlig, kreativ profilering också en hållbar produkt på många sätt. Det bästa sett ur flera synvinklar är de produkter som används ofta och i många olika sammanhang, vilket går hand i hand med en lyckad marknadsföring!

För att nå dit kan det vara klokt att ha ett bollplank för att diskutera vilken form av profilering som passar just ditt företag, någon som kan lyssna på vad du vill uppnå med din marknadsföring och hjälpa dig att välja ut produkter och ge förslag på snygg layout, ett sådant bollplank och reklampartner är vi 😀
När produkten är utvald finns flera alternativ av samma produkt/funktion/klädesplagg osv och eftersom vi är en oberoende profilbyrå anpassar vi oss efter dina önskemål.

Har du specifika önskemål kring produkter utifrån miljömärkningar så hittar ni ett stort urval hos oss. Skulle du vilja veta mer utifrån denna inriktning bör du raskt anmäla dig till kommande seminarie som Hållbar Utveckling Skåne håller i och där Sparbanken Syd står som värd. Här är nämligen Anderzson of Sweden en av flera föreläsare med anknytning till Ystad och ni kommer även att kunna lyssna på andra inspiratörer från nätverket. Under de 10min som just vi har tillhands kommer vi att berätta om profilering utifrån ett hållbarhetsperspektiv. Enkelt uttryckt skulle man kunna säga att en produkt väljs ut för att användas, detta sett ur många synvinklar.

Vi har ett enormt utbud av produkter från olika leverantörer och märken som ständigt utvecklar och förnyar sitt sortiment utifrån design, funktion & trender. Utifrån era tankar och önskemål så hittar vi gemensamt rätt. Som jag nämnde  är helheten viktig för att du, dina anställda, dina kunder ska använda och marknadsföra ditt företag genom profilerade produkter.

Kvalité är också viktigt, för att kunna använda prylar eller kläder dagligen krävs att produkten är av god kvalité, men bland är syftet med marknadsföringen endast tillfällig. Oavsett om produkten ska leva länge & användas flitigt eller en kort stund men intensivt så ska den ju användas. I vardagen har vi många saker som vi inte vill eller kan vara utan, ibland kan det vara värt att tänka ett varv kring vad du själv vill ha och behöver i din vardag för en lyckad marknadsföring på många plan.

Ha en skön helg.
Man kan lugnt säga att det blev snabbt helg denna vecka 😀




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

JUST NU HOS OSS

Ciao Ciao Italia och inbrottsäkra väskor...

Händerna på ratten!!